Budowanie autorytetu menadżera i kadry zarządzającej

wpis w: Szkolenia Firmowe | 0
Termin: 14-15.11.2017 | 5-6.12.2017 | 20-21.03.2018 | 12-13.04.2018 | 17-18.05.2018 | 12-13.06.2018
Cena: 800 zł netto/os.
Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników z ważnymi zagadnieniami bezpieczeństwa aktywów firmy, zagrożeniami dla kadry, z rodzajami i specyfiką działań windykacyjnych, metodami przeciwstawienia się i ochrony, sposobami współpracy i stosowania zabezpieczeń. Ćwiczenie umiejętności przewidywania zagrożeń finansowych i ekonomicznych w firmie i jej otoczeniu, podejmowania działań naprawczych i korygujących.
Program szkolenia
1. Zasady skutecznej autoprezentacji

  • definicja pojęcia autoprezentacja
  • rodzaje autoprezentacji
  • techniki rozpoczęcia wystąpienia
  •  budowanie interaktywnego przekazu
  • znaczenie tego co prezentujemy
  • struktura prezentacji- konstrukcja efektywnej prezentacji
  • kolejność przekazywanej treści, aby skutecznie oddziaływać na słuchaczy
  • poczucie własnej wartości prezentera
  • zasady wzbudzania sympatii i budowania pozytywnego wrażenia
  • nauka budowania dynamiki w prezentacji
  • efekt aureoli i inne zjawiska modyfikujące nasze postrzeganie rzeczywistości
  • werbalny aspekt autoprezentacji – rady językowe
  • techniki burzenia barier miedzy prezenterem a publicznością
  • znaczenie komunikatów niewerbalnych w autoprezentacji
  • znaczenie spójności komunikacji werbalnej i niewerbalnej w autoprezentacji
  • nauka łatwego nawiązywania kontaktów z rozmówcą
  • wykorzystywanie anegdot i poczucia humoru w wystąpieniach
  • techniki aktorskie w wystąpieniach

2. Ubiór a relacje w biznesie

  • wpływ ubioru na efekt komunikacji
  • dobór stroju do rodzaju wystąpienia
  •  znaczenie pierwszego wrażenia oraz wpływu nastawienia na autoprezentację
  • techniki tworzenia przyjaznego wizerunku: budowanie relacji i zarządzanie relacjami

3. Elementy dobrej prezentacji- budowanie prezentacji

  • dopasowanie treści prezentacji do potrzeb grupy
  • techniki prezentacyjne ( praca z materiałami, tablicą)
  • wzbudzanie i utrzymanie zainteresowania w rozmówcach ( grupie)
  •  metody aktywizacji grupy
  • zasady pracy z grupą, zasady prowadzenia szkoleń

4. Strategie komunikacji w wystąpieniach publicznych i prezentacji

  • własny styl wypowiedzi
  • zachowania budzące w ludziach pozytywne emocje i przychylność słuchaczy
  • dostosowanie języka do audytorium
  • w  jaki sposób zakończyć wystąpienie?

5. Trudni uczestnicy wystąpień publicznych

  • charakterystyka trudnych typów
  • sposoby aktywowania uczestników
  • twoja osobowość i styl pracy

6. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

  • kłopotliwe i trudne pytania
  • negatywne postawy uczestników wystąpienia,
  • skuteczne panowanie nad grupą
  • przejmowanie dominacji w relacjach

zapisy [printfriendly]