Kod kolorów w marketingu i reklamie

Kod kolorów w marketingu i reklamie

Termin: 16-17.01.2019 | 19-20.02.2019 | 19-20.03.2019 | 17-18.04.2019| 22-23.05.2019 | 19-20.06.2019
Liczba godzin: 12 godzin dydaktycznych
Cena: 276 zł (osoby indywidualne)
300 zł netto (osoby delegowane z firm)
Cel:
  • Dowiedz się jaki jest wpływ barw na odbiór rzeczywistości.
  • Poznaj teorie percepcji (asocjacjonistyczna, postaciowa, pola percepcji.)
  • Skutecznie władaj językiem i symboliką kolorów.
  • Zgłębiaj tajniki psychologii kolorów – poznaj kwestionariusz „Kolory osobowości Hartmana”.
  • Dowiedz się jak powstają złudzenia optyczne i poznaj ich wpływ na odbiór rzeczywistości.
  • Wykorzystuj wiedzę o kolorach w praktyce marketingu.
  • Dowiedz się jakie jest znaczenie koloru w corporate design.
  • Wykorzystuj zasady wiedzy o kolorach przy projektowaniu kampanii marketingowych.
  • Stosuj kolor jako narzędzie wpływu.
Miejsce: Sale wykładowe „Centrum IB”, ul. św. Filipa 7/8

zapisy