Kod kolorów w marketingu i reklamie

Termin: 18-19.01.2017 | 22-23.02.2017 | 23-24.03.2017 | 20-21.04.2017| 23-24.05.2017 | 20-21.06.2017
Liczba godzin: 12 godzin dydaktycznych
Cena: 276 zł (osoby indywidualne)
300 zł netto (osoby delegowane z firm)
Cel:
  • Dowiedz się jaki jest wpływ barw na odbiór rzeczywistości.
  • Poznaj teorie percepcji (asocjacjonistyczna, postaciowa, pola percepcji.)
  • Skutecznie władaj językiem i symboliką kolorów.
  • Zgłębiaj tajniki psychologii kolorów – poznaj kwestionariusz „Kolory osobowości Hartmana”.
  • Dowiedz się jak powstają złudzenia optyczne i poznaj ich wpływ na odbiór rzeczywistości.
  • Wykorzystuj wiedzę o kolorach w praktyce marketingu.
  • Dowiedz się jakie jest znaczenie koloru w corporate design.
  • Wykorzystuj zasady wiedzy o kolorach przy projektowaniu kampanii marketingowych.
  • Stosuj kolor jako narzędzie wpływu.
Miejsce: Sale wykładowe „Centrum IB”, ul. św. Filipa 7/8

zapisy