Kontakt

Adres naszego biura:
ul. Św. Filipa 7/8
31-150 Kraków

tel. (0-12) 634-32-50
kom. 608-102-228
fax: (0-12) 632-80-75
e-mail: ibc@ibcentrum.plDojazd na przestanek Dworzec Główny:

  • tramwaje: 2, 3, 4, 7, 8, 10, 14, 18, 19, 20, 24, 52, 62, 64, 69
  • autobusy: 124, 152, 154, 424, 502, 601, 605, 608, 610, 618, 662, 664, 669, 902, 904

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-15:00.

nr rachunku bankowego:

KBS Kraków 08 8591 0007 0020 0048 6833 0001


Możesz też napisać do nas bezpośrednio:

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Przepisz kod
captcha


Szanowni państwo

Satysfakcja klienta jest dla nas najważniejsza. Dokładamy wszelkich starań aby spełnić oczekiwania klientów, a świadczone przez nas usługi były najwyższej jakości.

W przypadku wystąpienia jednak problemów prosimy o wysłanie uwag w formie pisemnej lub elektronicznej. Państwa opinie i reklamacje stanowią ważny element naszego rozwoju, ponieważ pozwalają lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania uczestników szkoleń.

Wypełnioną kartę reklamacji można dostarczyć do nas w następujący sposób:

– poczta tradycyjna,

– poczta elektroniczna (ibc@ibcentrum.pl),

– osobiście w siedzibie „Centrum IB”.

Karty zgłoszeń:
icon-doc Reklamacja.docx
icon-pdf Reklamacja.pdf