Elementy kultury w biznesie

wpis w: Aktualności, Szkolenia Firmowe | 0
Termin: 13-14.02.2017 | 20-21.03.2017 | 20-21.04.2017 | 23-24.05.2017 | 20-21.06.2017
Cena: 690 zł netto/os.
Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników z ważnymi zagadnieniami bezpieczeństwa aktywów firmy, zagrożeniami dla kadry, z rodzajami i specyfiką działań windykacyjnych, metodami przeciwstawienia się i ochrony, sposobami współpracy i stosowania zabezpieczeń. Ćwiczenie umiejętności przewidywania zagrożeń finansowych i ekonomicznych w firmie i jej otoczeniu, podejmowania działań naprawczych i korygujących.
Program szkolenia
1. Elementy werbalne i pozawerbalne komunikacji społecznej:

  • styl wypowiedzi,
  • formy komunikowania pozasłownego,
  • ruch, postawa, mimika,
  • wizerunek własny,
  • dostosowanie rozmowy do odbiorcy.

2. Komunikacja pozawerbalna – jak jesteśmy odbierani?

  • rola pierwszego wrażenia z potencjalnym klientem,
  • skuteczne przekazywanie informacji, czyli profesjonalna komunikacja,
  • odczytywanie i interpretowanie informacji płynących z mowy ciała naszego rozmówcy,
  • budowanie  postawy osoby wiarygodnej za pomocą odpowiednio dobranego języka mowy ciała.

3. Zasady savoir vivre w biznesie:

  • Przestrzeganie hierarchii,
  • Stanowisko, płeć, wiek,
  • Tytułowanie,
  • Punktualność,
  • Rozmowy telefoniczne,
  • Posiłki w pracy i na służbowych lunchach, obiadach, kolacjach,
  • Zasada płci,
  • Zasada wieku.

4. Wygląd zewnętrzny i wpływ na relacje z podwładnymi:

  • sposoby wykorzystywania postawy ciała i mimiki w wystąpieniach publicznych,
  • mocne i słabe strony nawyków gestykulacyjnych,
  • sposoby akcentowania treści, poprzez gestykulacje,
  • stylistyka i dobór ubioru do sylwetki.

5. Zaufanie i sposoby budowania wiarygodności w relacjach biznesowych:

  • budowanie więzi z odbiorcami wystąpienia słowem mówionym i pisanym,
  • identyfikacja oczekiwań słuchaczy,
  • sposoby angażowania słuchaczy,
  • jak mówić i pisać ciekawie?,
  • znaczenie dobrego stylu wypowiedzi,
  • estetyka słowa,
  • sprawność językowa,
  • praca nad zwięzłością, jasność treści i przekazu,
  • stylistyka sformułowań,
  • błędy i poprawna polszczyzna.

zapisy [printfriendly]